Basket handel system t101

T101 Basket Trading System Detta är ett valutasystem som publicerades av näringsidkare 101 (julius). Alla jag gäst känner till om detta stora system som kan göra minst 1000 pips per vecka, min första kunskap om detta system är från Forex fabriksförstärkare från den här bloggen, jag vill dela om det här systemet. VARNING. Den här metoden låter enkelt men det här är inte för NEWBIES. Att använda detta system utan grundläggande handel kommer definitivt att blåsa ditt konto. Du måste ha minst en 1 års handelserfarenhet för att förstå teorin om denna metod. Det finns andra system som är lämpliga för nybörjare. Detta är inte den ONE. Sluta posta frågor i tråden Jag svarar inte på dem. Jag har spelat den här metoden i ca 3 månader nu och returen är ganska bra. Det här är en mycket enkel metod och det är allt bas på prisåtgärder, indikatorfri handel och det görs manuellt. Först måste du öppna ett demokonto och se till att den mäklare du väljer har ff. par (måste ha) på sin plattform: 1. GBPUSD 2. EURGBP 3. GBPCHF 4. CHFJPY 5. AUDJPY 6. EURJPY 7. USDCHF 8. CADJPY 9. AUDUSD 10. USDJPY 11. EURUSD 12. EURCHF 13. GBPJPY 14 USDCAD De övre sju paren är inställda 1 och botten är inställd 2. Dessa par kommer att säkra varandra. Färsk starta denna metod i början av veckan, det här kommer att ge dig en bra titt på paren som veckor fortsätter. Set 1 handla dem SHORT och sätt 2 handla dem LONG. Ingen SL och ingen TP. Så mycket som möjligt kör ett manus (bifogat) för att upprätthålla rätt tidpunkt när de öppnas. Klicka två gånger på vinstkolumnen på din terminal så att de positiva vinstparen håller sig överst och negativen ligger längst ner eller vice versa. Ursprungligen är parternas ordning en röra, låt den springa för en dag eller två och du kommer märka paren börjar göra en ordentlig ordning. Alla köper kommer att ligga i botten och alla säljer kommer att uppta toppen eller vice versa. Det är som att sätta på vila på det smutsiga flaskvattnet och det kommer att börja sätta sig ner efter en viss period och all smuts till botten och det tydligare vattnet på toppen. Om en dag eller två kommer alla köper (om negativ) att stanna under och försäljningen (om positiva) kommer att vara högst upp. Nu är indikationen att du ska titta på, idealiskt, de 7 slitsarna bör upptas av negativen, det första paret i det negativa som passerar gränsen för positiva och negativa är de par vi är bekymrade över. Om ett av det negativa hoppet till spåret 8 (räknat från botten) finns det också ett motsvarande positivt som hoppar till spåret 7. Detta är signalen. Vi kommer att handla de två par som hoppar över gränsen. Du borde ha ett annat konto där du kommer att göra verklig handel. Du kommer att handla de två par som hoppar ut. Om paret som hoppar upp är Lång så handlar de två avbrutna paren LONG eller vice versa. Jag handlar också de två närmaste paren som hoppar över gränsen. Jag begränsar mig till bara 4 par som handlas på en gång. Vinsten är upp till dig, vad jag gör är när paret i handeln återvänder 2 slitsar så stänger jag det. Kom ihåg att du inte röra på ditt demokonto eftersom det här kommer att fungera som din indikator och hålla den igång hela tiden och bara kolla in den en gång i taget för något par i paret och handla dem sedan. Senaste noteringar: De ovanstående paren du ser är för de ursprungliga parningarna. Användningen av denna parning avbröts och ersattes av Universal-parningarna där alla framtida indikatorer gjordes för att passa. Nedan finns Universal Pairings. Sälj par: 1. AUDUSD 2. NZDJPY 3. GBPCHF 4. EURUSD 5. EURCHF 6. CHFJPY 7. USDJPY Köp par: 1. USDCHF 2. EURGBP 3. NZDUSD 4. GBPUSD 5. EURJPY 6. AUDJPY 7. GBPJPY Jag hoppas Jag förklarar det bra. Good Luck trading, Trader101 - Basket Trading System Hur Excel eliminerat behovet av att öppna det veckovisa IA-kontot (Demo Account) Vi har uppdelat vår övervakning av handelsstrategin i två kategorier: 1. Den grafiska och 2. Den numeriska vägen Den grafiska vägen är användningen av de prisåtgärdsindikatorer som utvecklades specifikt för detta system. Dessa är skräddarsydda indikatorer som aldrig sett tidigare i något forexforum. Det numeriska sättet är användningen av ett populärt spreadsheet program, excel. Vi vet att Excel kan övervaka ditt mäklare dataflöde via MT-plattformens DDE-kapacitet. Därför är Excel ännu snabbare när det speglar dataflödet jämfört med användningen av diagram och indikatorer. När vi startade BTS ett år tillbaka måste vi starta en demohandel på 14 par varje vecka och vi måste vara tidiga för att sätta våra affärer så att vi kan göra en fullständig infångning av marknadsförflyttningar under veckan. Inte hela tiden vi är lediga på söndagen när marknaden öppnar det gör det svårt för oss. Med hjälp av excel är det inte längre ett problem. Vi kunde öppna excel när som helst och fortfarande kan vi mäta mängden rörelser från marknadsstart. Inte bara det excel har gett oss rätt ersättare till den veckovisa IA-öppningen, det gör också ett bra marknadsverktyg för att övervaka andra aspekter av marknadsbeteende. Heck, vi kunde till och med titta på spridningen som mäklare bredda det under nyhets tid och många fler. Excel är verkligen vårt mest värdefulla verktyg. Ännu mer värdefull än de indikatorer som nämns tidigare i den här bloggen. Onsdag 22 juli 2009 REVISED MENTORING CLASS PROCEDURES amp FEES Baserat på tidigare erfarenheter av hur mentorproceduren ska göras nedan följer några av de revisioner jag har genomfört med början av augusti 2009 deltagare: Flera ansökningar om ett accelererat program eftersom de flesta handlare har också ett dagjobb uppmanat mig att ändra schemat. Den kompletta varaktigheten av mentoringstjänsten kommer nu att revideras till 2 månader. Första månaden dedikerad till att lära sig teorin om handel med korgar som tillämpas på alla typer av marknads - och handelssessioner. Normal tid schema kommer att vara 7: 00-8: 00 am EST. Andra månaden är fri handel, där du kommer att styras i din faktiska handel. Inget förinställt tidsschema. Det har också på senare tid observerats att vissa inte så allvarliga handlare har gått med i gruppen. Vissa av dem don8217t vet ens vad en IA är och vissa var inte ens tillräckligt tålmodiga för att läsa hela tråden i FF Forum. Som en förutsättning skulle jag kräva att alla intresserade av detta program läser åtminstone en gång hela tråden och andra medföljande trådar i FF Forum. Underlåtenhet att följa denna obligatoriska läsning av den gamla FF-tråden kommer att vara skäl att släppa dig ur programmet. Den återbetalningsbara avgiften för detta program är US499 och betalas i förskott vid godkännande av programmet. Hoppas att denna avgift kommer att försäkra att endast allvarliga handlare kommer att begå. För inbetalning betalning, klicka på knappen KÖP NU. Fredag ​​den 8 maj 2009 NYA MENTORING KLASSPROCEDURER Baserat på tidigare erfarenheter av hur mentorproceduren ska utföras nedan följer några av de revisioner som jag har genomfört med början av juni 2009 deltagarna: 1) Den fullständiga mentoringstiden är nu reviderad till totalt 3 månader. Den första månaden heter Basic Group är vanligtvis genomförd 1 timme måndag till fredag ​​timing är marknadsberoende. Deltagaren är utbildad att handla i vilken marknadssession som helst, om en sannolik möjlighet förväntas inträffa. Normala sessioner genomförs klockan 7: 00-8: 00 am EST. 2) Den andra månaden (Advance Group) är frihandel. Ytterligare verktyg för handel introduceras i denna månad. Handelsrummet är öppet hela tiden och du kan lämna en anteckning eller ett meddelande för att någon ska svara men normala mötesförhållanden är 8: 00-9: 00 EST. 3) Den tredje månaden (Advance Group) fortsättning av Advance-gruppen. Den nya icke återbetalningsbara avgiften för detta program är US299 och betalas i förskott och vid godkännande till programmet. Det har upplevts nyligen att handel med koncernen är mer lönsam att handel ensam, jag har skapat ett nytt privat handelsrum (1K-grupp) som endast är öppet för dem som slutförde programmet. Fördelarna med att behålla medlemskapet till det här nya rummet är: a) Fortsätt att ta emot marknadsanalys varje söndag innan marknaden börjar. b) Fri användning av alla uppdaterade indikatorer, EA, Scripts och andra verktyg. Medlemskap till detta rum har en minimal avgift på 40 per månad. Dessa avgifter används för underhåll av webbplatsen och rummet. BTS-SKRIVADE INDIKATORER Personligen är jag väldigt skyddande för alla indikatorer, ea, skript och andra verktyg som skapats för detta system. Vi begränsar distributionen av dessa indikatorer till endast nuvarande medlemmar. Nuvarande medlem som är inskriven i Basic eller Advance eller 1K Group får endast tillgång till uppdaterade verktyg i branschen. Om en medlem bestämde sig för att skära sitt medlemskap med gruppen, har han inte längre rätt till en uppdatering av de verktyg vi använde. (Reviderad 8 maj 2009) Nyutveckla strategier på Basket Trading System Som jag har nämnt i några av mina tråden innan det var detta BTS-system som att upptäcka en grotta full av skatter. Så många sammankopplade strategier som alla leder till en lönsam handel. Tillsammans med dem som har genomfört programmet på mentorskap utvecklar vi kontinuerligt och testa nyare tekniker som gör vår handel lönsamare. Vi har lagt till några fler strategier till detta redan otroliga handelssystem. Vi har listat några av de nyutvecklade och testade metoderna nedan. a) The 3 Amigos Strategy 8211 (som heter av en av medlemmen, Dave) är en strategi som utvecklas för att ta hand om handeln med de tre valutaparen EURUSD, USDCHF och EURCHF. Dessa 3 par är komplement till varandra som vi har märkt en bättre korrelation bland de 3 mest populära korrelationsanalyserna handlar endast om två valutor, och försummar det tredje paret EURCHF, vilket saknar betydelsen av detta par i korrekt analys. Vi har införlivat detta i vår handel med tandemerna. Denna strategi har gett oss god vinst just nu. Vi genererade också en särskild indikator för att hjälpa oss i vår handel med denna teknik. De tre linjerna representerar de tre valutapar som agerade på ett fläktliknande sätt för enkel identifiering av eventuella valutaförflyttningar. b) Extreme Trading Strategy 8211 Denna teknik identifierar de mest flyktiga paren från korgen för dem med begränsat eget kapital för att handla korget men vill maximera sin vinst. c) News Scalping Strategy 8211 Denna teknik används under några större ekonomiska nyheter. Denna strategi kan generera vinst mellan 500 8211 1000 pips på mindre än en timme. Vi har också utvecklat och indikatorn för denna teknik, kallad NewsIndicator. Den övervakar marknadssituationen i den sista timmen före pressmeddelandet och fortsätter att övervaka marknaden efter nyhetsmeddelandet för att ge de realistiska marknadssensimenten. För närvarande finns det också några nya strategier som utvecklas och testas och så småningom kommer också att introduceras i den här bloggen efter teststadiet. Först måste du öppna ett demokonto (kallat detta indikatorkontot IA) och se till att den mäklare du väljer har ff. par (måste ha) på sin plattform: 1. GBPUSD 2. EURGBP 3. GBPCHF 4. CHFJPY 5. AUDJPY 6. EURJPY 7. USDCHF 8. CADJPY 9. AUDUSD 10. USDJPY 11. EURUSD 12. EURCHF 13. GBPJPY 14 USDCAD De övre sju paren är inställda 1 och botten är inställd 2. Dessa par kommer att säkra varandra. Färsk starta denna metod i början av veckan, detta kommer att ge en bra titt på paren som veckan fortsätter. Set 1 handla dem SHORT och sätt 2 handla dem LONG. Ingen SL och ingen TP. Så mycket som möjligt kör ett manus (kommer att bifogas senare) för att upprätthålla rätt tidpunkt när de öppnas. Klicka två gånger på vinstkolumn på din terminal för att få de positiva vinstparen att hålla sig överst och negativen ligger längst ner eller vice versa. Ursprungligen är parternas ordning en röra, låt den springa för en dag eller två och du kommer märka paren börjar göra en ordentlig nedåtgående ordning. Alla köper kommer att ligga i botten och alla säljer kommer att uppta toppen eller vice versa. Det låter som att sätta på det smutsiga flaskvattnet och det kommer att börja sätta sig ner efter en viss tid. Alla dirts till botten och klart vatten på toppen. Om en dag eller två kommer alla köper (om negativ) att uppta botten och säljer (om positiva) kommer att vara högst upp. Helst bör botten 7-slitsarna upptas av negativen. Det första paret i det negativa som korsar gränsen för positiva (slot 8) är det par som vi är bekymrade över. Om ett av det negativa hoppet upp till platsen 7, följaktligen skulle det också ha ett motsvarande positivt som hoppar ner till slitsen 8. Detta är signalen. Vi kommer att handla de två par som hoppar utanför gränsen. Detta är den första metoden i detta system som kallas hoppparen. Handel paren enligt denna regel: 1) Om Säljpar hoppar upp -------- handel Kort det paret 2) Om Köppar hoppar ner ----- handel Kort det paret 3) Om säljparet hoppar ner - handla länge det paret 4) om köpparet hoppar upp ----- handel Långt paret Du kan fortsätta läsa den här metoden hos ForexFactory på den här länken Jag är Julius Figueroa känd som Trader101 i tre (3) forum där jag har behållit trådar som rör framgången för någon näringsidkare. Jag har dessa tråder som hjälper handlare i mer än 2 år nu. En av trådens enkelhet är nyckeln på Forex Factory användes för att generera signaler och distribueras fritt. Jag hade goda resultat som bevis av de flesta kommentarer som läsarna postade i tråden. Jag fascinerades av att inte bara handla ett par men en massa par som så småningom ringde till Basket Trading och den här metoden används nu allmänt över hela världen. Denna nya metod kommer att vara den nya trenden nu på Valutahandelshandel som inte använder någon konventionell indikator. Sannolikheten för träff på denna metod är cirka 80, vilket gör den till den mest eftertraktade metoden. Med bekantskap med detta system är en vinst på 1000 pips per vecka normen. Jag erbjuder mentorskapstjänster för ovanstående system och många fler möjligheter till en fördelaktig handel från min års erfarenhet av Forex Trading Mentoringstjänsterna kommer att innehålla följande: 1) Den fullständiga guiden till Basket Trading Strategy. Mentorundervisning av systemet. a) Nyhetshandel med BTS. b) Tandemhandel (hoppande par) med BTS. c) Grupphandel (JPY, USD etc) c) Vanlig korghandel (14 par). d) Långsiktig handel. 2) Weekly Volatilitet Analys av valutamarknaden eller vid behov. 3) 245 Assistance service via msn messenger andor E-post. E-post kommer att svaras inom 24 timmar. 4) Omedelbar anmälan för eventuella handelsmöjligheter via e-post, sms och andra nödvändiga medel. 5) En på en och en konferensinstruktion bör ytterligare klargöra korgteorin. 6) Secrets of Success att handla detta fantastiska system, inklusive fri användning av alla relaterade indikatorer samtidigt som de är medlem i gruppen. 7) Inträde till handelsrummet skapat enbart för mentorgruppens medlemmar. Medlemskap till denna tjänst är begränsat och endast på förstklassig basis. Mentorgrupp kommer att begränsas till maximalt 10 personer. Kostnaden för denna tjänst är 99,00 per månad. Denna återbetalningsbar avgift betalas i början av anmälan. Betalning accepteras endast via Paypal till: trader101optonline Vänligen skicka inte någon betalning om du inte är godkänd i programmet via e-postbekräftelse. För att stoppa din anmälan måste du skicka ett e-mail till ovanstående för att avbryta din studie och vi kommer omedelbart sluta samla dina avgifter. Öppna potentialen i denna strategi genom att anmäla dig nu. Om du är intresserad av att bedriva dina handelsförmågor, kan du skicka mig ett e-postmeddelande på Nedanstående är andra trådar som jag initierade. Allt för fördelarna med näringsidkaren. 11 december 2008 På grund av svårigheten att använda konventionella indikatorer som tillhandahålls i MT4-plattformen för denna handelsmetod, hade jag utvecklat flera användbara indikatorer som kan användas i detta Basket Trading System (BTS). 1) Korgljus 101 - Denna indikator liknar ljusdiagrammet, men det visar det sammansatta värdet av de 14 valutapar som handlas av BTS. Skärmbilden nedan var ritad i EURJPY-diagrammet där de vanliga EJ-ljusen gjordes osynliga så att korgljusen kan kapra diagrammet. Den kan användas i alla valutakartor. En skalfaktor finns för visuell justering. 2) Korgindikator 102 - Detta är en linjeindikator. Beräkningen av vilken inkluderar värden från alla 14 valutapar som liknar glidande medelvärde. Den vanliga EMA-beräkningen för singelpar ändrades för att passa användandet av 14 par vinstvärde och en del färgförändringar för att visa marknadslägen. Den magenta linjen indikerar SÄLJNINGsläget, den blå betyder KÖP-läget och den gula är Övergångsläge. Diagrammet nedan använde en 25 period som mycket liknar EMA 25 för presentationsändamål. Periodvalet är användarfrihet. Det finns andra indikatorer som utvecklas specifikt för detta system. Alla indikatorer som utvecklas för detta system har gemensamma kriterier för att endast använda vinstvärdet för att bibehålla prisanvändningen hela tiden. Alla indikatorer är tillgängliga för alla nuvarande medlemmar i mentorgruppen och det distribueras inte offentligt. Jag kommer att posta här andra indikatorer utvecklas som jag blir bekant med denna bloggteknik. TANDEM TRADING INDICATORS: (Visas i dessa illustrationer är för EURUSD och USDCHF) Två ytterligare indikatorer används i tandemhandlarna i EU och UC med fullt utnyttjande. 1) TandemIndicator - är en linjeindikatoranvändning i tandemparets diagram. Det kommer att ge färgindikation av antingen Blå eller Magenta för Köp eller Sälj. 2) Tandem EUUCEC ​​- är ett sammansatt histogram för de tandempar som handlas. I detta fall EU, UC och EG. Jag har handlat dessa två par EU och UC sedan söndag (12-7-2008). Histogrammet ändras till blå staplar som indikerar att LONG-trenden tar över. Så jag handlar EU lång och UC kort. Resultaten av dessa affärer är nu över 11 000 i vinst vid tidpunkten för detta skrivande. Och jag har för avsikt att behålla dessa branscher tills linjens indikator ändrar färg till magenta. Det kan vara i veckor eller månader som vanligtvis, men det kommer att bli en enorm mängd vinst som ska genereras. Original T101 par är: 1. GBPUSD 2. EURGBP 3. GBPCHF 4. CHFJPY 5. AUDJPY 6. EURJPY 7. USDCHF 1. CADJPY 2. AUDUSD 3. USDJPY 4. EURUSD 5. EURCHF 6. GBPJPY 7. USDCAD 1. AUDUSD 2. NZDJPY 3. GBPCHF 4. EURUSD 5. EURCHF 6. CHFJPY 7. USDJPY 1. USDCHF 2. EURGBP 3 . NZDUSD 4. GBPUSD 5. EURJPY 6. AUDJPY 7. GBPJPY Låt oss titta på universella par. Första 7: e par, Sälj: 1 AUD, 1 NZD, 1 GBP, 2 EUR, 1 CHF, 1 USD Köp: 2 USD, 3 JPY, 2 CHF Således Sälja: 1 AUD, 1 NZD, 1 GBP, 2 EUR Köp: 1 USD, 3 JPY, 1 CHF Köp: 1 USD, 2 EUR, 1 NZD, 2 GBP, 1 AUD Sälja: 1 CHF, 1 GBP, 2 USD, 3 JPY Således, Köp: 2 EUR, 1 NZD, 1 GBP, 1 AUD Sälj: 1 CHF, 1 USD, 3 JPY Alla 14 par kommer att skapa naturlig säkring (exklusive spridningar). Upplagt av tallman

Comments